50k Giveaway! By a single Catto


#22

eh fine, i guess fair is fair @state disclude my vote. But disclude skullalt 1 and skullalt 2 as well


#23

Steak you joined 12 minutes ago just to join the giveaway. Somethings fishy.


#24

state btw (i aint a snitch) is skull’s alt


#25

Cough tim cough


#26

I pick 12 since the meozis were formed on the 12th of december


#27

Im pick umm 16


#28

i select 66 and do not quit


#29

What do u mean do not quit? Kinda suspicious


#30

I pick 13 and I want abc… I will give my abc to Scare if I win this giveaway. <3


#31

40, no idea why.


#32

Gimme the gjp i want it xD


#33

21 and I’m actually not really In need for those but I joined coz why not


#34

Mmm. I don’t need much out of this. I want that abc or sled tho. So I’ll chose 4… also hai state how r u doin


#35

watching my chances of getting a gjp fly away with the wind is fun :frowning:


#36

I choose 63!


#37

Number 14 i want the items because i want em


#38

I’ll pick 2 because lucky hat is lvl 2


#39

can i enter omega? He cant enter b/c his pass it too long

he picked 24


#40

45 and i want gjp bcuz its a gjp ok


#41

3 is mah lucky number. By the way if I win gjp I will quit forums for 2 weeks :wink:
I’m serious
oh yeah i want da gjp becuz it goes gud with kpop